LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Hej Viktor - Viktor

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:28 am

"Det bliver mennesker let" svarede Blitzcrank "det er en fejl de ikke kan gøre for"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:29 am

Viktor smilte svagt, "nej, det er sandt" hun sukkede lidt, "... dem er der mange af"
Tilbage til toppen Go down
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:30 am

"Det er det" gav Blitzcrank ret.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:34 am

Viktor sukkede svagt, "nogen gange ... tror jeg det ville være bedre, hvis man kunne programmere alle" sagde han, "jeg mener, ikke bestemme hvordan de skal være, men rette de små fejl ... fordomsfuldhed for eksempel"
Tilbage til toppen Go down
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:35 am

"Jeg er helt enig" sagde Blitzcrank "og det kan vi"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:37 am

Viktor smilede svagt, "Ja, det kunne man" sagde han og sukkede så, "desværre tror jeg det bliver svært at få folk til at gå med til det ... og det ville være forkert at gøre det mod deres vilje"
Tilbage til toppen Go down
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:38 am

"Er det forkert at hjælpe folk imod deres vilje?" spurgte Blitzcrank.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:41 am

Viktor overvejede det lidt, og nikkede så, "Ja" sagde han, "... ja, det tror jeg det er"
Tilbage til toppen Go down
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:42 am

"Det tror jeg ikke" sagde Blitzcrank "det er hvad man kalder et dilemma"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:45 am

Viktor tænkte over det, "men ..." han tøvede lidt, "Folk skal have lov til at vælge, ellers kan man ikke vide hvilken side man er på". Han ledte lidt efter de rigtige ord, "for eksempek ... Jayce tog vres dims, fordi an prøvede at hjælpe, men det er jeg ikke enig i ... og han prøvede at få Caitlyn smidt ud af skolen for at hjælpe, men igen var det ikke det rigtige ..."
Tilbage til toppen Go down
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:46 am

"Derfor programmere vi folk til at tage de rigtige valg" svarede Blitzcrank "det fornuftige valg"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:47 am

Viktor smilte svagt, "ja, men hvis folk ikke vil ..." han tøvede igen, "det er ikke altid sikkert at vi har det rigtigste valg, desuden ..." han tøvede lidt, "er der noget principielt forkert i at tage valget fra folk, de burde have lov til at ødelægge deres eget liv"
Tilbage til toppen Go down
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 12:48 am

"Det er meget trist" sagde Blitzcrank.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 1:11 am

Viktor nikkede lidt, "ja" sagde han og sukkede, "men ... Når først jeg er færdig, burde det blive nemmere at overtale folk"
Tilbage til toppen Go down
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 2:51 am

"Det håber jeg er rigtigt" sagde Blitzcrank
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 9:28 am

Han nikkede, "så har vi både dig og mig" sagde han med et smil, "med dig til at vise, at en intelligent robot ikke er en umulighed og mig til at vise man kan ombygge mennesker"
Tilbage til toppen Go down
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:14 pm

"Det bliver en bedre verden" sagde Blitzcrank og var glad.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:15 pm

Viktor nikkede og smilede, "Ja, når først vi får overbevist folk, så gør det"
Tilbage til toppen Go down
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:16 pm

Blitzcrank var glad.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:21 pm

Viktor så på Blitzcrank, "hør ... du skulle vel ikke vide, hvad Ekkos yndlingsdyr er?"
Tilbage til toppen Go down
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:22 pm

"Nej" sagde Blitzcrank.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:23 pm

Viktor sukkede, "Så må jeg nok bare spørge ham ..."
Tilbage til toppen Go down
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:27 pm

"Du bør spørge ham før du fortæller ham om Jayce. Mennesker er mere tilbøjelige til at dele interesser med venner" fortalte Blitzcrank.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:28 pm

Viktor smilte lidt, "det havde jeg også tænkt mig" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Blitzcrank

Blitzcrank


Antal indlæg : 84
Join date : 16/11/15

Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 24, 2015 10:31 pm

"Ok" sagde Blitzcrank. Han var glad.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Hej Viktor - Viktor - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Hej Viktor - Viktor   Hej Viktor - Viktor - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Hej Viktor - Viktor
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor
» Spion! - Viktor
» It's tea time with....5 people? //vi, Caitlyn, Viktor, Aatrox//
» Tsk, robomand? - Viktor
» Hold dig fra min kærste! - Viktor

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: