LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:07 pm

Soraka smilede og gav prøvende noget af brødet fra pølsehornene til hans krager.
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:08 pm

Kragerne spiste det glad og Fiddlesticks protesterede ikke.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:09 pm

Soraka nussede en af fuglene på hovedet <3 <3 <3
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:11 pm

Fuglen virkede ikke til at have noget imod det, og Fiddlesticks smilede svagt.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:11 pm

Soraka gav fuglene mere brød og så derefter på Fiddlesticks "de er nu meget søde når de ikke river øjnene ud på folk"
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:13 pm

Han nikkede, "Jeg syntes de er søde hele tiden" sagde han med et svagt smil.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:13 pm

Soraka grinede lidt "det er heller ikke dine øjne de river ud"
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:18 pm

Fiddlesticks grinte, "Sandt sandt"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:19 pm

Soraka så lidt på Fiddlesticks lysende øjne "så.. uhm" hun rømmede sig lidt akavet "hvordan.. fungere du egentlig? Hvis det ikke er et upassende spørgsmål!"
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:22 pm

"Det er det ikke" sagde han og trak så på skuldrene, "Jeg ved det ikke ... Jeg kommer ikke herfra, jeg blev påkaldt fra en anden dimmension ... og ærlig talt kan jeg ikke huske så meget fra det sted"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:25 pm

Soraka nikkede lidt "savner du det..?"
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:26 pm

Han rystede på hovedet, "Nej, ikke rigtigt ... kan som sagt ikke huske så meget"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:27 pm

Soraka nikkede lidt og overvejede om Evelynn havde valgt Fiddlesticks fordi de begge var fra en anden verden..
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:28 pm

Fiddlesticks betragtede hende lidt, "hvad med dig, du ser heller ikke ud som de fleste her omkring?"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:33 pm

"Nej.." sagde Soraka og så lidt trist ned
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:34 pm

Fiddlesticks så lidt forvirret på hende, ".. er der sket noget skidt?"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:41 pm

"Uhm.." Soraka trak på skuldrende "nej"
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:43 pm

"Godt" sagde han og nikkede lidt.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:49 pm

Soraka nikkede...
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:50 pm

Han så undersøgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:58 pm

Soraka tog noget mere mad og skiftede emne "så hvad uhm, leder du efter i en partner?"
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 10:59 pm

Fiddlesticks overvejede det lidt, "Hm ... det ved jeg faktisk ikke, nogen jeg klikker godt med tror jeg, hvad med dig?"
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 11:03 pm

"Ja det.. lyder godt, nogen man klikker godt med" hun nikkede
Tilbage til toppen Go down
Fiddlesticks

Fiddlesticks


Antal indlæg : 100
Join date : 29/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 11:04 pm

Han nikkede lidt og så undersøgende på hende. Han vidste ikke helt om han ville sige han klikkede godt med Soraka.
Tilbage til toppen Go down
Soraka

Soraka


Antal indlæg : 976
Join date : 26/10/15

"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitimeFre Feb 05, 2016 11:08 pm

"Hrm.." Soraka så lidt på ham "så, uhm... du ved, sådan kemi mellem folk, er jo ikke noget man styre.."
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka   "Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
"Han er lige din type, jeg er helt sikker denne gang!" - Soraka
Tilbage til toppen 
Side 4 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Trdje gang er lykkens..? - Pantheon
» Julen vare lige til påske! - Caitlyn
» Draven er en idiot og lige nu ved jeg ikke med dig - Sona
» Bandmøde, lige nu! - Sona, Olaf, Karthus, Yorick
» så....førstehjælpstræning? //Soraka//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Uden for skolen :: Byen-
Gå til: