LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Det var ikke mig! - Aatrox

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:14 am

Aatrox så lidt på hende, "... jeg giver aldrig op!" sgade han så bestemt.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:15 am

Caitlyn lyste op i et smil "sådan skal det lyde! Ægte kærlighed sejre til sidst, ligegyldigt hvor mange prøvelser du måtte igennem!"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:17 am

Aatrox lyste op, "Du har ret, det nytter ikke at miste modet nu!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:20 am

"Især nu hvor I endelig er samlet, og på samme værelse!" sagde Caitlyn "jeg mener, at være så tæt på folk hver dag gør noget ved en, selv hvis han ikke vil indrømme sine følelser... hvis han er tiltrukket af dig, vil han ikke kunne ignorere det i længden"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:22 am

Aatrox smilede stort, "Du har ret, min plan er ikke fejlet endnu" sagde han, fyldt med nyt håb.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:23 am

Caitlyn nikkede "fight or be forgotten" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:25 am

Aatrox nikkede "There will be no retreat." svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:28 am

Caitlyn havde svært ved at håndtere hvor cool det var at Aatrox var på hendes værelse og sagde den slags ting. En del af hende vidste godt Aatrox var en farlig dæmon, der bestemt havde gjort flere forbrydelser en mange forbrydere i fængslet. En anden, beklageligvis større, del af hende havde forelsket sig i det par hun havde set den dag til tuneringen og satte ikke rigtigt Aatrox i kategori med mennesker.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:30 am

Aatrox så sig omkring i lokalet, "Jeg havde ikke regnet med du ville gå her" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:32 am

"Jeg havde ikke regnet med at du ville gå her" svarede hun og klukkede svagt. "Kan jeg byde dig på noget? En kop te måske?" tilbød hun.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:32 am

Aatrox nikkede, "en kop te lyder godt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:36 am

Caitlyn smilede svagt og satte vand over. Alle andre kunne godt lide hendes tebord. Irriterende roommate.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:37 am

Aatrox trak en stol ud og satte sig forsigtigt ned.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:38 am

Caitlyn lavede hende og Aatrox en kop te og satte sig overfor ham.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:41 am

Aatrox sippede til sin te, "Jeg syntes det var sådan en god plan, at lave flaskehalsen peger på".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:43 am

"Jeg er ked af at høre du kun fik et kys... det er da også uheldigt" sagde Caitlyn.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:44 am

Aatrox nikkede, "ja" sagde han og sukkede, "og jeg gjorde mig så umage med at overtale Anivia".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:45 am

"Der må være andre ting du kan gøre..." sagde Caitlyn tankefuldt "et førstehjælps kursus hvor I er på hold sammen......."
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:46 am

Aatrox så ivrigt på hende, "Det er en genial ide" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:47 am

Caitlyn smilede tilfreds, det var faktisk en ret god ide "ville det være i orden hvis jeg skrev en fanfiction med det?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:48 am

"Selvfølgelig" sagde Aatrox, "imens vil jeg prøve at få Anivia med på det".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:49 am

"Hvis du har lyst, kan jeg skrive det som forslag til rektor. Jeg er sikker på det let kunne blive noget de ville sætte alle husene til, og så bliver det mindre oplagt at det er din ide" sagde hun tænksomt.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:50 am

Aatrox nikkede, "det lyder som en god ide" sagde han, "Det er rart at have en allierede"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:52 am

Caitlyn smilede "jeg synes vi skal prøve"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:53 am

"Så er det en plan" sagde Aatrox.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det var ikke mig! - Aatrox
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait
» The art of flirting - Ezreal, Sejuani, Aatrox
» It's tea time with....5 people? //vi, Caitlyn, Viktor, Aatrox//
» Dating service 2.0, nej 3.0! - Aatrox <3 Tryndamere og Rumble <3 Tristana og Cait! :D
» Listen kan ikke ændres - Garen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: