LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Det var ikke mig! - Aatrox

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 4:56 am

"Så er det en plan" gav Caitlyn ret og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 9:27 pm

Aatrox så meget glad ud, "Mange tak Snap Trap" .
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 9:46 pm

Caitlyn smilede lidt af navnet, det fyldte hende med stolthed. "Angående det" sagde hun så og så alvorligt på ham "er der mulighed for at vi ikke fortæller andre om... Snaptrap?"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 9:47 pm

Aatrox så på hende og nikkede alvorligt, "Jeg vil ikke nævne det for nogen"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 9:49 pm

Caitlyn smilede taknemmeligt "mange tak"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 9:53 pm

Aatrox smilede svagt og tømte sin tekop, "Mange tak for din hjælp, jeg må nok hellere vende tilbage til mit værelse nu" sagde han og rejste sig.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 10:03 pm

Caitlyn nikkede og rejste sig "held og lykke.. vent, uhm, vil du have mit mobilnummer?" tilbød hun.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 10:04 pm

Aatrox stoppede op og overvejede det lidt, "Ja" sagde han så, efter at have besluttet sig for, at det nok ikke ville være helt dumt at få sig en mobil.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 10:05 pm

Caitlyn skrev sit nummer ned på en lap papir og rakte ham den "hvis du får brug for at komme i kontakt med mig" sagde hun og smilede.
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 10:09 pm

Han nikkede, "Det vil jeg huske" sagde han og nikkede til hende, "Endnu engang tak for din hjælp og støtte"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 10:09 pm

Caitlyn smilede svagt "og i lige måde"
Tilbage til toppen Go down
Aatrox

Aatrox


Antal indlæg : 698
Join date : 27/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 10:11 pm

Han smilede til hende, "Du må have det godt til næste gang vi mødes" sagde han og forlod værelset.
//out//
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitimeFre Okt 30, 2015 10:12 pm

Caitlyn vinkede til ham og lukkede døren. Wow!

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Det var ikke mig! - Aatrox   Det var ikke mig! - Aatrox - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Det var ikke mig! - Aatrox
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» uhm ... så Aatrox spurgte efter dig ... - Cait
» The art of flirting - Ezreal, Sejuani, Aatrox
» It's tea time with....5 people? //vi, Caitlyn, Viktor, Aatrox//
» Dating service 2.0, nej 3.0! - Aatrox <3 Tryndamere og Rumble <3 Tristana og Cait! :D
» Listen kan ikke ændres - Garen

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: