LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:27 am

"Vi er her for at lære" svarede Caitlyn og hævede et øjenbryn "der er ingen grund til at gå på en skole, hvis ikke det er for at forbedre sine evner"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:28 am

"pfft" sagde Ezreal, tydeligt uenig, "... der hvis de truer med at konfiskere ens magiske handske, oh og så er der alle de venner man får!"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:29 am

Caitlyn rullede med øjnene "nu er der jo andre steder at møde folk, skole er først og fremmest uddannelse"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:30 am

"... og handskerne" mumlede han, en lille smule utilfredst.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:31 am

Caitlyn så på ham med et hævet øjenbryn "handskerne?"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:32 am

Ezreal viste sin hånd med den magiske handske på, "... de sagde de ville konfiskere den, hvis jeg ikke fik mig en 'rigtig' magisk uddannelse"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:33 am

Caitlyn kom til at smile "aha... hvis det hjælper er jeg også imod tvungen uddannelse"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:34 am

Ezreal smilte, "det gør det" sagde han, "... men det bliver nok meget fedt alligevel" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:35 am

"Muligivs" sagde Caitlyn "jeg synes nu du burde prøve at få lidt ud af selve undervisningen også"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:36 am

Ezreal sukkede, "men jeg ved jo allerede alt om undervisnings ting jeg behøver" klagede han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:37 am

"Lad os nu se til kamptræningen" sagde hun med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:37 am

"pfft, xdet behøver jeg ikke" sagde han med et grin.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:38 am

"We'll see" sagde Caitlyn bare roligt.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:43 am

"Jeg skal ikke ud og slås når jeg er færdig her, jeg kan klare mig med min magi alene" sagde han ig trak på skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:45 am

Caitlyn vendte blikket mod Ezreal og så vurderende på ham "ok så"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:46 am

Han nikkede, "jeg skal være opdagelsesrejsende, så har man ikke brug for kamp" sagde han glad.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:46 am

"Det er muligvis ikke den vigtigste egenskab" svarede Caitlyn.
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:48 am

Han nikkede, "lige præcis"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:50 am

Caitlyn smilede af ham og rystede på hovedet "fint"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:52 am

Han smilte glad, "ved du hvad du vil være?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:52 am

"Politibetjent" svarede hun som på refleks
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:53 am

"Cool!" sagde Ezreal, "det lyder virkelig sejt".
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:54 am

Caitlyn smilede tilfreds "mange tak"
Tilbage til toppen Go down
Ezreal

Ezreal


Antal indlæg : 1818
Join date : 27/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:56 am

Han nikkede, "men det lyder også som noget hvor det her sted nok er meget godt"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitimeLør Okt 31, 2015 12:57 am

"Det var også min tanke" svarede Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn   Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Hey Hey! jeg har et job til os- hvem er det? - Cait og Viktor
» omg omg omg! - cait
» ... min kat vandre her over - Cait
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» Hvem er du? - Amumu

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: