LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ... min kat vandre her over - Cait

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 9:58 pm

sted: Caits værelse
Tid: 17:09

Viktor havde taget Rengar under armen, han følte sig ikke tryg ved at efterlade ham alene, og havde listet sig over til Caitlys vindue. Nu bankede han forsigtigt på.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:01 pm

Caitlyn kom hen til vinduet "Viktor?" mumlede hun overrasket og åbnede døren. Hun smilede til ham "hey?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:02 pm

"Hey" sagde han, "må jeg komme ind?" spurgte han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:05 pm

Caitlyn nikkede "ja, kom du bare i- Rengar~!" sagde hun glad
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:09 pm

Viktor kravlede ind, "Ja, det er faktisk ham jeg ville snakke med dig om" sagde han og rakte hende katten.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:10 pm

Caitlyn nussede glad Rengar "skal du bruge nogen til at passe ham?" spurgte hun håbefuldt.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:11 pm

Viktor sukkede, "nej ... han kan ikke komme her mere" sagde han, "... og han er begyndte at stikke af her over, når han bliver skræmt"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:12 pm

Caitlyn så på Viktor og så helt trist ud "hvorfor ikke?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:14 pm

"... Jayce har sagt han vil ødelægge ham hvis han ser ham herover" sagde Viktor utilfredst.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:14 pm

Caitlyn rynkede brynene "ahvad har han?" spurgte hun skarpt.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:16 pm

Han sukkede, "Han fandt ham snusende rundt ude foran jeres dør, og nu tror han jeg har sat en ond dræberkat efter dig ..." forklarede han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:16 pm

Caitlyn sukkede tungt "åh Jayce..." mumlede hun ".. kan prøve at tale med ham.."
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:19 pm

Viktor sukkede igen, ".. jeg ved ikke om det virker, han opdagede at den kunne skyde laser" mumlede han, "og uhm ... jeg sagde muligvis noget om at jeg ville ødelægge hans hammer, hvis han skilte min kat ad, så han er vist lidt sur ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:19 pm

Caitlyn smilede lidt af Viktor, nogle gange kunne drenge være som små børn.. "jeg prøver at tale med ham"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:20 pm

Han nikkede, "tak" sagde han og så tøvende på hende, "..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:21 pm

"Hm?" Caitlyn så spørgende og afventene på Viktor.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:23 pm

Viktor tøvede lidt mere, "... det er altså ikke meningen katten skal skade, eller dræbe, nogen" mumlede han så.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:30 pm

"Nej, det ved jeg godt?" sagde hun undrende.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:31 pm

Viktor nikkede lidt, "... godt" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:33 pm

Caitlyn så spørgende på ham "hvad er der galt Viktor?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:34 pm

Han rystede svagt på hovedet og sukkede, "... det tror Jayce"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:35 pm

"Oh" sagde Caitlyn og så ned på Rengar "men han er så nuttet?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:36 pm

Viktor smilede svagt, "... og kan skyde laser"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:37 pm

"Til selvforsvar" sagde Caitlyn og nussede næsen med Rengars snude "ja, du må godt kunne forsvare dig, ja du må.. ja du må"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitimeMan Nov 02, 2015 10:38 pm

Viktor smilede svagt af hende, "jeg tror ikke Jayce ser det sådan ..." sagde han så.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





... min kat vandre her over - Cait Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
... min kat vandre her over - Cait
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» omg omg omg! - cait
» CAIT! - Cait
» gæt hvad jeg har set! - Cait

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: