LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 ... min kat vandre her over - Cait

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:00 am

"Han kender mig, eller kendte mig" sagde han efter at have tænkt lidt, "... og jeg har ikke ændret mig ... ikke så meget"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:03 am

Caitlyn så mod armen der hang på hans ryg og rynkede brynene.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:04 am

Viktor fulgte hendes blik, "... ikke så meget!" gentog han, "det er kun ... fysisk" sagde han og så tænksom ud, "... tror jeg"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:05 am

Caitlyn spidsede læberne og rørte lidt ved hånden "har du kontrol over den her?" spurgte hun så
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:06 am

Viktor bevægede hånden, "ja ..." han tøvede, "... det meste af tiden"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:07 am

Caitlyn nikkede "og.. planen var fuld robot?" spurgte hun og så på ham.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:08 am

Viktor sukkede svagt, hun var sikkert også imod det, "... ja"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:10 am

Caitlyn nikkede langsomt og så på armen "og.. det kunne så ikke ske at du mistede al kontrol samtidig, eller?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:10 am

Viktor fnøs og rullede med øjnene, ".. kan det ske? det er svært at vide, det burde ikke ske"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:11 am

Caitlyn nikkede langsomt "burde det ske med armen?" spurgte hun så
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:13 am

Viktor sukkede svagt, "... jeg tror jeg har en løsning på det" sagde han efter lidt tid.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:14 am

Caitlyn nikkede tøvende.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:15 am

Han sukkede, ".. det ville være nemmere, hvis jeg rent faktisk kunne arbejde på det" mumlede han irriteret.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:16 am

Caitlyn nikkede, det var forståeligt. "Men du kan vel stadig arbejde og prøve at få det til at virke på armen?"
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:18 am

Han rystede på hovedet, "Jeg kan hverken ændre i forbindelserne eller af og påmontere den" sagde han frustreret, "hvis der skulle gå noget galt og jeg ikke har det rigtige værktøj ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:20 am

"Oh" sagde Caitlyn overrasket og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:21 am

Han sukkede frustreret, "Så nu sidder jeg fast i en ufærdig prototype ..."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:22 am

"... men stadig en ret imponerende prototype" sagde hun opmuntrende.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:23 am

Viktor smilte svagt, "Det er kun fordi du ikke har set mig spise endnu" sagde han og rystede på hovedet.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:23 am

Caitlyn rakte ham en cupcake og så nysgerrigt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:26 am

Viktor smilte svagt, så fandt han en lille skruetrækker frem, og gik i gang med at pille det forreste af sin maske af, det tog lidt tid og det var ikke et ret elegant resultat, men der var et hul stort nok til at han kunne bruge sin mund og spise. Han tog en bid af cupcaken.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:30 am

Caitlyn så til, det så godt nok besværligt ud.
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:31 am

Han smilte svagt, "Jeg har overvejet ikke at gå med den, men ... jeg kan ikke få resten af, og den har fordele" sagde han.
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:36 am

Caitlyn nikkede "hvilke fordele?" spurgte hun
Tilbage til toppen Go down
Viktor

Viktor


Antal indlæg : 2821
Join date : 28/10/15

... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 03, 2015 12:37 am

"Hvis der er giftdampe i luften kan den sortere det fra" sagde han, "og den gør det generelt nemmere at trække vejret, man får mere udbytte ud af mindre vejrtrækninger" svarede han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: ... min kat vandre her over - Cait   ... min kat vandre her over - Cait - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
... min kat vandre her over - Cait
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Cait Cait Cait! gæt hvem der går på skolen! - Caitlyn
» Cait! jeg har nyheder! - Cait
» omg omg omg! - cait
» CAIT! - Cait
» gæt hvad jeg har set! - Cait

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: