LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 i thought you guys were diffrent...//vi//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:18 pm

Tid: 20:00
Omgivelser: tidligere Caitlyns og vi værelse

Vi havde listet ind på værelset igennem vinduet og sukkede lettet over at der ikke var nogen hjemme..vi tænkte at Caitlyn sikkert var inde hos Jayce og lavede hvad end de lavede og begyndte at pakke sine ting sammen og smed dem ud af vinduet og sukkede tungt og så på værelset og smed sine nøgler på caitlyns seng og begyndte at gå mod vinduet
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:19 pm

Caitlyn havde ledt efter VI overalt. Hun sukkede opgivende. Der var ikke andet at gøre end at vente på hende på værelset. Hun åbnede døren, så overrasket på VI og smilede lettet. "Åh godt, du er her, jeg.." hun så fra VI, til den tomme del af værelset og så til det åbne vindue.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:22 pm

Vi stod med ryggen til døren og sukkede tungt Vis hænder var bundet i bandager "undskyld jeg skal nok være ude her fra inden du henter din køter" sagde vi og forsatte mod vinduet
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:25 pm

"Hvad? VI, vent nu lige et øjeblik" sagde Caitlyn hurtigt og skyndte sig hen til hende "jeg har ledt efter dig overa- hvad er der sket med dine hænder?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:29 pm

"det er ikke vigtigt..." sagde Vi og tog sine hænder til sig og forsatte med at gå
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:30 pm

"VI, hør mig ud inden du går" sagde Caitlyn og stillede sig foran vinduet.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:32 pm

"jeg er ret sikker på alt hvad der skulle blive sagt er blevet sagt" sagde hun vredt
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:33 pm

"..." Caitlyn sukkede svagt "fint, lad mig i det mindste undskylde for min opførsel tidligere. Jeg tog fejl, det var ikke dig der tog Jayce hammer og jeg skulle ikke have gået ud fra at det var det" sagde hun og fjernede sig så Vi kunne komme ud.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:34 pm

Vi sukkede "...hvem var det" spurte vi og stoppede foran vinduet og lagde hænderne på vindueskammen
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:35 pm

"... jeg ved ikke præcis hvis" sagde Caitlyn tøvende "men... hvis du bliver et øjeblik og lader mig rense dine sår, så skal jeg fortælle dig hvad jeg ved?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:36 pm

Vi sukkede tungt "...har du flere cupcakes?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:36 pm

Caitlyn kom til at smile lidt "ja, jeg har gemt dig et par stykker"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:36 pm

"fint..."sagde hun og slap vindueskammen
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:39 pm

Caitlyn hentede et par cupcakes og noget at rense hendes sår med. Hun satte sig på sengen og klappede to gange foran sig.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:42 pm

Vi satte sig ned ved siden af hende med lidt afstand og rakte hende den ene hånd til at starte med der var nogle ret kræfigt skrammer og sår
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:44 pm

Caitlyn stillede cupcakesne foran hende og gik igang med at rense hendes sår. "Det startede efter du var gået.."
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:46 pm

"mhmf" sagde vi og og lod hende og bed tænderne sammen og nipplede svagt til kagen
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:48 pm

Caitlyn sukkede blidt og strøg blidt VIs fingre "vi kender ikke hinanden så godt, og jeg... har måske læst lidt op på din fortid" sagde hun og bed sig i læben. Hun rensede endnu et sår "jeg burde ikke have fortalt det til Jayce.. jeg burde slet ikke have kigget på dine filer uden at spørge"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:49 pm

vi sukkede tungt..."det var ikke ok.." sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:50 pm

"Nej... det var det ikke" svarede Caitlyn og så hende i øjnene "er der andet jeg kan gøre, end give dig min dybeste undskyldning?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:54 pm

Vi så hende i øjene og sukkede "...du er en god person...følg dit hjerte og ikke dit hoved" sagde vi og brød blikket
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:56 pm

Caitlyn rødmede svagt og blinkede. Hun rømmede sig "det... kan jeg ikke love" sagde hun "det næste jeg gjorde var at bruge hovedet. Jeg tog fingeraftryk fra hammeren og du havde ikke nogen på den. Selvfølgelig kunne du have haft handsker på, men jeg fandt tilgengæld fingeraftryk fra en anden person. Efter at have sikret mig at de ikke tilhørte nogen fra piltover, sammenlignede jeg notes håndskrift med alle fra huset. Ingen match"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:57 pm

"nu mente jeg med kærlighed" sagde vi og klappede hende på hovedet og brugte hendes hånd som caitlyn havde renset til at spise med og gemte den anden
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 7:58 pm

Caitlyn så på hende og smilede svagt "ah... jeg vil, hrm, prøve" svarede hun "den anden hånd tak"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:03 pm

"...den har det fint..." sagde vi og spiste...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i thought you guys were diffrent...//vi// Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i thought you guys were diffrent...//vi//
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: