LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 i thought you guys were diffrent...//vi//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:23 pm

Caitlyn sukkede svagt "nej, jeg forstår" sagde hun og nikkede.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:26 pm

Vi så hende i øjene og sukkede
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:27 pm

Caitlyn så på hende "til mit forsvar var det ikke personligt... jeg kan bare bedst lide at vide hvem jeg har på mit værelse om natten. Man kan aldrig være for sikker.."
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:30 pm

Vi sukkede og nikkede "fint...jeg burte nok få pakket ud igen" sagde hun og rejste sig tøvende op
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:32 pm

Caitlyn nikkede "jeg.. burde gå ind og tale med Jayce" sagde hun med et svagt suk og kom på benene.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:34 pm

Vi nikkede "...jeg ved ikke hvordan jeg har det med at have ham på værelset" mumlede hun og begyndte stille
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:35 pm

Caitlyn sukkede svagt "så, VI, hver nu rimelig. Du har ikke andet end vist du ikke brød dig om ham og pludselig ligger hans ting under din seng. Han kender dig ikke, det er ikke personligt" sagde hun.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:36 pm

"han var stadig sikker på det var mig før det med sengen" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:37 pm

"Han kender ikke Ekko, du var nok den eneste han kunne komme på" sagde hun tøvende "jeg ved godt det ikke er retfærdigt, men muligvis er du den første han kan komme på når han tænker: hvem kan ikke lide mig? Du burde være lidt smigret" sagde hun som forsøg på at lette stemningen.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:40 pm

Vi fnøs højt "...fint men fortæl ham at han lære at banke på.." mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:41 pm

Caitlyn grinede svagt "ja, vi kan jo ikke have han kommer ind imens du skifter" sagde hun og forlod værelset.

//out//
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 9:43 pm

"pft i bet he would love that" mumlede hun

//out//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 4 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i thought you guys were diffrent...//vi//
Tilbage til toppen 
Side 4 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: