LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 i thought you guys were diffrent...//vi//

Go down 
3 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:04 pm

"VI, giv mig din hånd" sagde Caitlyn insisterende.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:05 pm

Vi rystede på hånden " så hvem tror du det er og hvorfor?" spurtevi og var halvvejs igennem cupcaken
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:06 pm

"Du giver mig din hånd, og jeg fortæller" sagde Caitlyn og så strengt på hende.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:08 pm

Vi sukkede tungt "det er ikke så slemt så det ser ud" sagde vi og rakte hende hånden og den så meget værere ud en den anden og en af hendes fingre var brækket og en af hendes knore var gået af led
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:09 pm

"......." Caitlyn så på hendes hånd. Hun sukkede tungt "jeg renser det og så ringer vi til en af mine venner..." mumlede hun og gik igang "jeg spurgte om nogen havde set noget, Leona, du husker hende måske? Havde set en ung fyr hun ikke genkendte"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:11 pm

"hmm jeg sagde det ikke var slemt" sagde hun og tog hånden til sig igen...men nikkede "joooo hun siger mig noget" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:12 pm

Caitlyn nikkede og sukkede svagt "hun regnede med han var gæst hos en af drengene. Han var mørkhudet med højt, hvidt hår og briller"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:16 pm

vi stivende...."sig det løgn..." sukkede hun og lagde hånden mod sin panden med piv svagt af smerten
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:17 pm

Caitlyn så bekymret på hende "lad mig ringe til min ve-vent er det en du kender?" spurgte hun.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:19 pm

"...han lyder som ...ham..." sukkede vi og rystede på hovedet
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:20 pm

"Ham?" spurgte Caitlyn og så spørgende på hende.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:20 pm

"du ved ham..." sagde hun "ham vi talte om.."
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:21 pm

"du ved ham..." sagde hun "ham vi talte om.."
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:22 pm

Caitlyn så overrasket på hende "din ekskæreste?!" kom det noget højere fra hende, end hun havde regnet med.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:27 pm

"vi var aldrig kærester....vi var lune på hinanden men jeg fortalte ham aldrig jeg havde føleser for ham" mumlede vi
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:28 pm

"Dins eks synes jeg er en snob..." mumlede Caitlyn for sig selv og virkede ikke helt til at registrere hvad VI sagde.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:31 pm

Vi sukkede..."han er ikke min eks og han har noget imod alle fra Piltover" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:32 pm

Caitlyn så på Vi "han bryder sig ikke om piltover folk,hm? Hvad er hans navn?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:34 pm

"ekko" sagde vi "han går på zaun" sagde hun "somme sted som min søster...det skulle ikke undre mig hvis de havde lagt planen sammen.." sukkede hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:36 pm

"Viktors ven..?" mumlede Caitlyn overrasket.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:37 pm

Vi så forvirret på Caitlyn og fik spist det sidste af sin cupcake
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:39 pm

"Æh.. ikke noget" svarede hun "så din gamle flamme... så han prøvede at få dig i problemer?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:43 pm

"måske..." sukkede hun og holdte sin hånd oppe
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:44 pm

".." hun sukkede og rystede på hovedet "jeg ringer til min veninde, vent lidt" sagde hun.

Caitlyn snakkede kort i telefon.

"hun kommer om lidt"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitimeSøn Nov 01, 2015 8:45 pm

Vi nikkede og sukkede "kunne jeg få dig til at hjælpe mig med at få mine ting ind igen...hvis du vil ha mig ind" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: i thought you guys were diffrent...//vi//   i thought you guys were diffrent...//vi// - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
i thought you guys were diffrent...//vi//
Tilbage til toppen 
Side 2 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: