LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI

Go down 
2 deltagere
Gå til side : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 12:51 am

Tid: 14:00
Vejr: Solskin
Sted: Værelse 26

Alison og Edgar stod foran døren til værelse 26. Edgar bankede på.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 12:58 am

Vi smed sig mobil på sengen og strakte sig og rejste sig og åbnede døren og så overrasket på dem "øhm ja kan jeg hjælpe?" spurte vi
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 1:02 am

Edgar og Alison så kort op og ned af VI inden de gik forbi hende ind i lokalet. "Caitlyn!" udbrød Alison og var med et over ved Caitlyn og kyssede hende på begge kinder og holde hende tæt!
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 1:04 am

Vi så lidt på dem med smalle øjne men sagde ikke noget og lukkede døren efter dem
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 1:08 am

"M-mor?!" udbrød Caitlyn overrasket og kom fri af Alisons greb "far? Hvad laver I her?" spurgte hun.

Alison og Edgar udveklsede blikke "vi er kommet for at se hvordan det går med dig" sagde Edgar.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 1:10 am

Vi så overrasket på dem og bed sig i læben og tænkte hun hellere måtte smutte og lade dem snakke og liste meget lydløst hen til sin seng og tog sin mobil og så mod døren
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 1:16 am

Edgar så mod VI og rynkede brynene "unge dame, vi ville også gerne tale et øjeblik med dem" sagde han.

Caitlyn så overrasket på sin far og derefter VI "hvad foregår der?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 1:17 am

Vi så overrasket på Edgar "øhm okay?" spurte hun og stoppede op
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 1:20 am

"Caitlyn, vi har hørt nogle... bekymrende nyheder" sagde Alison "hvorfor laver du os ikke en kop te, og så kan vi alle sidde og snakke?"

Edgar stod og studerede VI med et mistænksomt udtryk.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 1:23 am

Vi holdte hænderne oppe "dont look at me" sagde Vi og så på Caitlyn "jeg ved ikke hvorfor de er her" sagde vi
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 1:27 am

"..." Caitlyn så usikkert på den og gik hen og satte vand over til te.

Forældrene satte sig ved bordet og så begge på VI.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 1:30 am

Vi så forvirret på dem "øhm så i er Caitlyns forældre?" spurte hun tøvende
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 1:36 am

"Ja" svarede Edgar og så med smalle øjne på VI "og du er?"¨

Caitlyn kom over med te til dem og så undrende og lidt bekymret på dem.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 1:38 am

"uhm Jeg hedder VI og er kommet ind på skolen på grund af mine evner som Hex tech engienre og er Caitlyns Roommate og..." sagde vi og stoppede sig selv og så på Caitlyn
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 6:39 pm

Caitlyn så bekymret på VI og tøvede et øjeblik.

"Og bruger mere tid i min datters seng end din egen?" afsluttede Alison

Caitlyn så chokeret på hende "m-mor!"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:33 pm

Vi rødmede overrasket "hun fortrækker dog min seng..." sagde vi og trak på skulderne
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:50 pm

"V-VI!" Caitlyn så lige så chokeret på VI.

Edgars øjne blev smalle "synes du det er morsomt?" spurgte han VI.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 8:55 pm

"de ved det tydeligt.." sagde vi og så på caitlyn og gik hen og tog hendes hånd "men hvor fra?" spurte vi og så på forældrene
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:03 pm

"Jayce ringede til os. Så det er altså rigtigt?" Alison så på VI og Caitlyns hænder.

Caitlyn så overrasket på sin mor "Jayce..." hun rystede på hovedet, hvordan kunne han? "Ja... vi er sammen" sagde hun så tøvende.

Edgar så vredt på hende "Caitlyn Chapman, hvad tror du at du laver? Vi lader dig tage her hen fordi vi regnede med at du ville få en god uddannelse og kunne finde ud af at opføre dig som en anstændig kvinde og så finder vi ud af at du.. du.."
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:05 pm

Vi så på dem og tog sig til hovedet "serfølgelig ... har jayce sagt det.." sagde hun og så så alvorligt på dem "hun hvad?" spurte hun og strammede grabet lidt hårdere
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:11 pm

Edgar stirrede strengt på Caitlyn "haft sammenleje med en kvinde?" sagde han "fra Zaun?"

Caitlyn åbnede munden, men vidste ikke hvad hun skulle svare.

Alison rynkede brynene "den samme kvinde som havde stjålet hextech?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:27 pm

Vi sukkede tungt..."ja jeg er født og opvokset i Zaun jeg stjal hextech for at overleve" sagde hun og så alvorligt på dem "men jeg har lagt mit liv om det var der for jeg flyttet til Piltover og kom ind på den her skole" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:32 pm

Caitlyn klemte blidt VIs hånd og så på sine forældre "som I kan høre.." begyndte hun.

Edgar rystede på hovedet "jeg kan ikke forstå hvordan du kunne gøre sådan noget? At lade dig gå på denne her skole var tydeligvis en stor fejl!"

Alison betragtede VI lidt.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:39 pm

Vi så på Edgar med smalle øjne "at lade hende komme på den her skole er det bedste i nok har gjort for hende selv hvis hun ikke havde kommet sammen med mig hun har fået en masse venner hun har fået mere selvtidlig og lære de nødvenide ting for at få fuldt sine drømme for sin fremtid " sagde hun og strammede grabet om Caitlyns hånd
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 9:44 pm

"Uhm.." Caitlyn så på VI.

"Jeg tror ikke du ved hvad der er bedst for min Caitlyn mus" sagde Edgar og så med smalle øjne på VI.

Alison så på Edgar, Vi og Caitlyn.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI
Tilbage til toppen 
Side 1 af 15Gå til side : 1, 2, 3 ... 8 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» gæt hvad jeg har set! - Cait
» Hvad mener du med han er væk? - Ekko
» HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI
» Se hvad jeg har - Cait!
» Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: