LoL - School for gifted youngsters
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.



 
ForumforsideNyeste billederSøgTilmeldLog ind

 

 Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI

Go down 
2 deltagere
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste
ForfatterBesked
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 11:53 pm

"Så, du holder af hende som hun er. Det er der mange der gør" sagde han "hvad kan du tilbyde min datter som andre, bedre kandidater ikke kan?"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 11:56 pm

"at jeg vil være en som vil holde hendes interreser i første række...og altid søre for at hun holder den kurs hun sætter for sig selv" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeTirs Nov 10, 2015 11:59 pm

"Det ville andre også kunne" sagde han med smalle øjne.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:01 am

"ikke lige så godt som jeg" sagde hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:03 am

"Så du tror du er den bedste i hele verden til at støtte min datter?" spurgte han mistroisk "hvordan"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:09 am

"ved at jeg altid være der for hende og vil altid være hendes støtte"
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:14 am

"..." Han rystede på hovedet .

Døren gik op og Alison kom ud. "Vi tager hjem nu Edgar. Det var... interessant at møde dig VI, det bliver nok ikke sidste gang" hun tippede på hatten til hende.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:17 am

Vi smillede blidt og lettet til hende "tak Alison glæder mig til næste gang" sagde hun og bukkede blidt og tog hendes hånd blidt
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:23 am

Edgar sendte VI et meget advarende blik.

Alison smilede blidt til VI "til vi mødes igen"
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:25 am

"til vi mødes igen" sagde hun og smillede blidt til dem begge
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:34 am

Alison og Edgar forlod skolen.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:37 am

VI gik hurtigt ind til Caitlyn "h-hvad sagde du?" spurte hun og krammede hende!
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:39 am

Caitlyn sukkede lettet da hun havde VI i sin favn og kyssede hende dybt på munden.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:40 am

Vi sukkede tungt og løftede hende op og kyssede hende dybt
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:45 am

Caitlyn brød langsomt kysset og nussede hendes kinder "det er jeg frygtelig ked af, er du ok?" hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:47 am

"jeg er mere bekymret for dig du var nærmeste stun" hviskede hun og nussede hendes røv hvor hendes hænder holdte hende oppe mod sig
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:52 am

"Undskyld.." hviskede Caitlyn og så hende i øjnene "jeg blev.. overrasket, jeg havde slet ikke regnet med at fortælle dem noget om dette her endnu og så.. min far, jeg beklager virkelig, han havde ingen ret til at tale sådan om dig, jeg burde have sagt noget.."
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 12:55 am

"det er ok jeg er van til det" hviskede hun "så hvad sagde du til din tur?" spurte hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 1:03 am

"Det er ikke ok" sagde hun bestemt "at jeg elskede dig.. og den slags" mumlede hun
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 1:06 am

Vi rødmede "og hvad sagde hun?" hviskede hun og nussede hendes baller blidt
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 1:11 am

Caitlyn stønnede blidt "vi snakkede lidt frem og tilbage..."
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 1:13 am

"og?" hviskede hun og så på hende og forsatte
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 1:17 am

"Og..." Caitlyn sukkede "jeg burde ikke fortælle dig de her ting.." hviskede hun og stønnede blidt.
Tilbage til toppen Go down
Vi

Vi


Antal indlæg : 3527
Join date : 27/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 1:20 am

"caitlyn...ingen hemmenligheder..." hviskede hun
Tilbage til toppen Go down
Caitlyn

Caitlyn


Antal indlæg : 5377
Join date : 26/10/15

Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitimeOns Nov 11, 2015 1:24 am

Caitlyn sukkede blidt ".. hvis mine karaktere går ned, så trækker de mig ud af skolen" sagde hun tøvende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI   Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Caitlyn? Hvad er de vi høre?! - VI
Tilbage til toppen 
Side 3 af 15Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 15  Næste
 Lignende emner
-
» gæt hvad jeg har set! - Cait
» Hvad mener du med han er væk? - Ekko
» HVAD ER DET HER FOR NOGET?!?!?!?! - VI
» Se hvad jeg har - Cait!
» Hvad laver jeg dog?!?! //Zed//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
LoL - School for gifted youngsters :: Husene :: Værelserne-
Gå til: